18 Kasım 2008 Salı

3 Astral Deneyimim

Selam!
Arkadaşlar bir süre yoktum o zamanda astral seyahate çıkmayı başardım.Size elimden geldiğince nasıl yaptığımı ve neler olduğunu anlatmaya çalışacağım.

Astral seyahate çıkabilmek için öncelikle vücudunuzdaki enerji dengesini sağlamış olmanız gerekiyor.Vücudumuzda meridyen adı verilen enerji kanalları bulunur.Pek çok değerli bilgi gibi bu bilgi de unutulmuş bir şekilde yeniden keşfedilmeyi bekliyordu.Meridyen kavramı ilk olarak Çinde yeniden bulundu.İbn-i Sina kitabında bu kanallardan bahsetti.Artık bu bilgi günümüzde akupunktur tedavisinde kullanılıyor.Meridyenleri açarsanız vücudunuzdaki blokajları, enerji akışının engellendiği bölümleri düzeltebilirseniz fiziksel bir rahatlama yaşarsınız.Huzur duyarsınız.Vücudun enerji dengesi, meridyen, chi enerjisi, solar,lunar prana bunlar hep içiçe şeyler.Ve hastalıklar bu enerji döngüsündeki bir blokajdan kaynaklanır.Tesadüf diyebilirsiniz birşey söyleyemem ama vücuttaki enerji akışını yeniden sağladığımdan beri HİÇ hasta olmadım yaklaşık 6 aydan bu güne kadar...
Peki enerji dengesini nasıl sağlayabiliriz?Sadece meditasyon yaparak.Hasta olmamak ferah bir şekilde yaşamak hiç de zor değil.Sadece basit bir düşünceyle maddeye hükmedebilirsiniz.Önce kendinize güzel kaliteli uydurma olmayan bir meditasyon seçin.Araştırın okuyun bir yerlerden karşınıza çıkacaktır.Benim uyguladığım Falun Dafa adlı bir meditasyon.5 tane basit egzersizi var.

Enerjimizi yeniden dingin bir hale sokana kadar birazcık meditasyon yapmalıyız.İki gün beş gün 1 hafta artık nasıl hissederseniz...
Yatağa yattığımızda hayal kurabilecek kadar zinde bir zihin bize yeter.Ter içinde stresli yorgun mutsuz bir durumdaysak bırakalım bir sonraki gün deneriz.
Yatmadan önce saatimizi sabahın körüne ayarlıyoruz.Uykumuzu en güzel yerinde mahfedeceğiz.4 yada 5 iyi.Derin nefesler alıp verin yavaş yavaş ciğerleriniz hava dolup insin.Dingin bir haldeyiz.Kendimize telkin vermeye başlıyoruz.Diyoruz ki ben astral seyahate çıktım.Bunu tekrar ediyoruz kararlı bir şekilde mantık yürütmeden düşünmeden sadece kararlı bir şekilde söylüyoruz.Kendi kendimize hayal kuruyoruz.Bir mekan seçin.Ben kendimi apartmanın önünde havada uçarken hayal ettim.Güzelce hayal edin.Biraz da hareket katın hayalinize ki sizi alıp götürsün.5 duyunuza yer vermeye çalışın.Rüzgarın kulağınızdaki uğultusu.Dalgalanan kıyafetinizin kıpırtısı, yüzünüzdeki rüzgarın verdiği serinlik hissi...Size kalmış.Arada bir kendinizi hayalinizden aldıkça telkinimizi devam ettiriyoruz.Eğer başınızı geriye doğru atıp kaşlarınızın orta yerine bakarak hayal kurmaya çalışırsanız belki daha başarılı olabilirsiniz.Ne oldu?Hala yatakta yatıyoruz astral seyahate çıkamadık değil mi?.Devam edin.Bir süre sonra ya bıkarsınız yada uykuya dalarsınız.Tik tak tik tak.....Saat çalıyor saat sabahin 5'i daha güneş doğmamış ev soğuk kaloriferler yanmıyor.Kalkın bir su için tuvalete gidin belki biraz televizyon izleyin sonra yeniden yatın.Önceki gece yatmadan yaptıklarınızı tekrarlayın.Telkin verin ve hayal kurun.Olacaksa ya şimdi yada uykuya daldığınızda olacak astral seyahat.
Olmadı mı?Meditasyona devam.Hayata pozitif bakın huzurlu olun.Her sabah 5 'te kalkmayabilirsiniz arada birkaç gün ara verin.Zamanı gelince olacaktır.Benim bu şekilde 3 defa oldu.
3'ünde de hayal ettiğim gibi odamdan uçarak dışarı çıktım ve üçünde de etrafta dolaşırken neredeyse yere hiç ayak basmadım hep havadaydım.Astral seyahate çıktıkça nasıl hareket edeceğinizi daha iyi anlıyorsunuz.Tamamen zihin kontrolü ile.Hızlandığınızı düşündüğünüzde hızlanırsınız uçmak istediğinizde uçarsınız.İlk deneyimimde sarhoş gibiydim.Uçuyordum ama havada asılı kalıyordum yavaş yavaş nasıl ilerleyeceğimi keşfettim.İlk deneyimimde suya doğru çivileme daldım biraz tökezledim panik yaptım gözünü yatakta açtım.Bu arada astral seyahatte duvarların içinden geçebiliyorsunuz uçmaya çalışırken apartmanın çatısına doğru girmiştim ama içinden geçtim.
İkincisi çok daha iyiydi.Aynı şekilde yataktan yükseldim yatağı gördüm battaniye benden uzaklaşıyordu.Odanın penceresinden çıktım.Normalde gece olmasına rağmen astral ortamda şehir gündüzdü.Aşağıya baktım bakkal dükkana mal koyuyordu.Havada ilerlemeye başladım.Çarşı gibi bir yere geldim bir sürü insan vardı.Yere inmiştim.Aralarından geçtim.İki tane kız gördüm.Arkadaştılar yanyana yürüyorlardı.Kontsatrasyonumu bozdular.O kızlar yüzünden vücuduma geri döndüm.Gözlerimi yatakta hafifçe araladım tekrar kapattım ve 3. deneyimim daha 1 dakika bile geçmeden başladı.Peşpeşe 2 astral seyahat gerçekleştirdim.Herşey aynıydı.Yeniden yataktan yükseldim hala gündüzdü.Son deneyimim oldukça uzun sürdü ilerleme ve hareket etmeyi öğrenmiştim.Şehri bayağı bir dolaştım.Bir yere geldim bir otelin restoranı gibi ortada bir göl vardı.Suyun üstünden yürüyerek geçmeyi düşündüm vazgeçtim.Onun yerine uçarak geçtim.Bu sitede okumuştum astral seyahatte su olumsuz etki yapıyormuş en azından acemi olanlar için.Nasıl bilmiyorum o bilgi geldi aklıma kondu.Zaten ilk deneyimde de suya hızla dalınca aklıma aynı bilgi gelmişti.Panik yapmamın sebebi biraz da oydu.Tüm bunlar olurken hep mutluydum.Pek çok yer gezdim hatta sokakları gecekondu tipi evlerin arasından bile geçtim.Sabah kalktığımda yorgundum uykum vardı ama çok mutluydum.Aynı gece 2 kere doyurucu astral deneyimimim olmuştu.Gel gör ki bunu sizden başka kimseye anlatamadım çünkü kimse astral seyahat nedir bilmiyordu...

Hiç yorum yok: