18 Kasım 2008 Salı

Hafifleyin Nefesle

Arkadaşlar uzun zamandır meditasyon,telekizeyi bunlarla uğraşmıyordum.Pek çok arkadaş telekinezi yapamadığı için şikayetçi.Ben de adam gibi yapamıyorum ama en azından tatmin oluyorum.Nefes Teknikleri diye bir kitap okudum.Tavsiye ederim ama pek iyi değil açıkça konuyu ele alışı.Neyse.Kitapta görebileceğiniz gibi herşeyden önce konsatrasyon ve meditasyon önemli. 

Nefes sizi hayata bağlayan tek şey.Eski insanların yaşı nefes sayısıyla hesapladığını biliyor muydunuz?Nefes'in hayati bir önemi var.Sizce bir bebek doğduğu anda nasıl bütün hastaneyi ağlama sesiyle inletebiliyor?Bebek ilk doğduğu anda GERÇEK nefes alıyor.Biz büyüdükçe nefes almayı unutuyoruz.Nefes detayını unutmayın arkadaşlar güvenin bana en azından deneyin.Büyüdükçe diyafram kasımız köreliyor.Gerçek bir nefes ustası tek nefeste ciğerlerindeki havanın neredeyse %50 sini değiştirebilir.Normal bizler ise bir nefeste ancak %10 a ulaşıyoruz.Herşeyden önce düzgün nefes almaya çalışın.Okulda ders dinlerken iş yaparken her zaman faydasını görürsünüz.Diyafram kasınızı canlandırın.Derin ve az nefes alın. 
Dakikada 2 nefes.İşte ustalık bu. 
Bazı uzmanların kalp atışlarını durma seviyesine getirebildiğini biliyor muydunuz? 

Nefes alın.Düzgünce.Derince.Nefesini içinizde tutun bir süre.Sonra nefes alma sürenizden daha uzun sürede verin.Yavaşça.Bekleyin.Tekrar nefes alın.Sakinsiniz.Yüzünüzde aptal bir tebessüm var. 
Bunu böyle devam ettirin.Sadece nefese yoğunlaşın.Hayal kurmayın.Şimdi orada varsınız önemli olan bu.Aklınızda şarkı söyleyen sesi susturun.Yavaşça derin ve az nefes alın devam edin...Bunu yatarken yapmanızı öneririm. 

Eğer nefes detayını ilk defa duyuyorsanız bunu bi deneyin.Uykuya dalmadan kalkıverin.Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? 

Bunu yapmaya devam edin.Vücut bunu çok sevecektir.Derin bir nefes,içinde tut,aldığından daha uzun sürede ver.Sadece bu. 
Uyurken yaparsanız sadece nefese yoğunlaşırsanız astral ile ilgiliseniz yaşadığınız kaymaları,dalgalanmaları,kulağınıza gelen uğultuları buraya yazabilirsiniz.Doğru yoldasınız. 

Sadece o ana yoğunlaşın.Havanın ne kadar yoğun olduğunu düşünün.O kadar çok hava vardı.Bolluğunu düşünün mutlusunuz hayır aynı zamanda huzurlusunuzda. 

Hayal kurmayın sadece nefesinizi dinleyin.Havadaki yaşam enerjisini içinize çekin(prana). 

Havayı içinize çekip nefesinizi tuttuğunuzda havaya manyetik bir enerji yüklersiniz.Aynı zamanda her nefes aldığınızda havadaki yaşam enerjisiyle(prana) kendinizi şarj edersiniz. 
Yukarıdaki nefes çalışmasını kendimden bildiğim için yatarken yapmanızı öneririm. 
--- 

Havayı manyetik enerjinizle yüklediniz.Nefesinizi verin.Verdiğinizde nefesin hemen havaya dağıldığını düşünmeyin.Verdiğiniz nefes hemen uzaklara uçmuyor nefesin ellerinize değdiğini düşünün.Ondaki manyetik enerjiyle ellerinizi şarj edin.Sıcaklık yükselsin ellerinizde. 

Unutmayın enerji siz nereye düşünürseniz oraya gider. 

Ellerinizden tüm vücudunuza yayılsın hızla dolaşsın dönsün geri gitsin çevrelesin sizi.Hayal edin.Elinize mi yolladınız elinizin sıcak olmasını düşünün orada sinir iletilerine yoğunlaşın elinizdeki hislere yoğunlaşın.Eliniz beyninizde vücudun diğer bölümlerinden dah fazla yer tuttuğunda inanın ki enerji oraya akmıştır. 

Size daha dün yaşadığım bir olayı anlatayım. 
Yukarıda yazdığım nefes egzersinizi dün yeniden uygulamaya başladım.Uzun bir aradan sonra.Vücudundaki negatif kötü enerjiyi atmak istedim. 
Yukarıdaki gibi nefes aldım.Karnımızın biraz altında iki parmak içerine bir çakra vardır.Önemli bir çakra.Orada bir enerji topu gibi birşey olduğunu düşündüm ve saat yönüne doğru döndüğünü hayal ettim.Aynı zamanda karnımdan beynime gelen hislere yoğunlaştım sıcaklık,ağrı,gıdıklanma önemli değil.O anda orada enerji oluşmaya başlamıştı zaten.Hayal etmeye devam ettim.Derin nefes aldığımda tüm vücudumdan oraya enerji aktığını hissettim.Bi daha nefes aldım.Enerjiler orada tekrar toplandı sonra bi daha bi daha. 

Karnımda saat yönünde dönen enerjiyi vücudumdan uzaklaştırmak istedim.Lütfen bunu zor bişey gibi düşünmeyin.Kendinizi kasmayın.Sadece enerjinin uçup havalanıp gittiğini hayal edin o kadar.Çok basit.Ben karnımda(aslında oradaki çakramda) biriken enerjinin sağa doğru uçtuğunu hayal ettim.Tüm bunları yaparken başım hafifçe sağa doğru dönmüş.Enerjiyi attım.Gözlerimi açtım.Açar açmaz ne gördüm sanırsınız?Sağımda kocaman siyah içinde mor bulutlar olan bir top-küme.Hemen daha iyi görmek için yoğunlaştım.Kayboldu gitti. 
Tepkim aynen şöyle oldu "VOOOOVVVV!!!"Tıpkı hayal ettiğim gibiydi.

Hiç yorum yok: