18 Kasım 2008 Salı

Lusid Deneyimim

selam!Dün gece çok güzel bir lusid rüya deneyimi geçirdim.Gece 5.00'da çalar saat çaldı ve ders yapmak için kalktım.Uykum açılsın diye yaklaşık yarım saat televizyon izledim.6'ya kadar ders çalıştım sonra tekrar yattım.Lusid için hiç bir özel çaba göstermedim hatta aklımda bile yoktu.Uykuya dalmadan önce hatırladığım son şey yorulan ve uykusu olan bedenim değil aklım dedim.Bu fikirde çok hoşuma gitmişti.Sonra uykuya daldım. 
Rüyamda bir evdeydim ve aslında benim odama pek benzemeyen bir odadaydım.(sonradan bu evin amcamın evi olduğunu anladım)Görüntüler biraz karışıktı odada birkaç kişi daha vardı ben ayakta duruyordum.Sonra ne olduysa yatağın altından çıkan kafayı görünce oldu.Evet yatağın altından birisi kafasını uzattı.Adamın yüzüne şöyle bir baktım baktım sonra onu tanıdığımı anladım.O kişi benim eski okulumdan bir arkadaşımdı(adı Semih) sonra düşündüm bu nasıl olabilir diye.Çünkü biz taşınmıştık ve Semih benim odamda olamazdı artık geride kalmıştı.Sonra kafama dank etti. 
-Rüyadayımmmm!! diye sevinç içinde bağırdım.Çok güzel bir andı o andaki duygularımı yazmam pek kolay değil.Bilincim gerçekten yerindeydi.Ama şöyle diyeyim tam olarak fiziksel dünyadaki gibi bir bilinç değil yani insan gidipte matematik sorusu çözmek istemiyor bilinci yerine geldiğinde herşey toz pembe geliyor.Şöyle bir yürüdüm.(bilerek)Kendimi inceledim lusid rüyadayım görünmez miyim yada nasıl görünüyorum diye aynaya bakmak istedim koridorda bir tane ayna gördüm.Gittim baktım.Kendimi gördüm!Ama kendimi pek beğenmedim yüzüm ıslak gibiydi sanki terlemiş yada yağlanmış gibi.Ağzımın kenarında ise sarı bişey vardı sümük gibi.İki kere baktım kendime aynada.Çırılçıplak soyundum.(tamamen isteyerek) üzerimde sadece atletim vardı.Koridorda ilerledim ilerde odada amcamı gördüm ama nedense içime korku düştü beni çıplak görmesini istemedim.Odama geri döndüm.Yatağa oturdum.Nasıl bilmiyorum ama uyanacağımı anladım bunun yakında biteceğini biliyordum.Bacaklarıma baktım.Dokundum.Elime kötü bir his geldi değiştirmek istedim istediğim dokunma duyusunu hayal edemedim. 
Sonra gözümü sabah açtım.Çok mutluydum.Harika bir deneyimdi benim için.Herşeyden önce rüya olduğunuzu anladığınızda içinize bir heyecan doluyor.Umarım başınıza gelir! 
Herhangi özel bir çalışmada bulunmadım sadece ara sıra yaptığım enerjimi kontrol etmek amaçlı meditasyon yapıyordum birde nefes çalışmalarım vardı.Kenidiliğinden oldu.

Hiç yorum yok: